Analiza wartości jako narzędzie kształtowania kosztów własnych przedsiębiorstwa. Cz. 2

dc.contributor.editorKurtys, Edmund
dc.date.accessioned2023-11-16T17:49:18Z
dc.date.available2023-11-16T17:49:18Z
dc.date.issued1994
dc.description.additionalAutorzy: Wiktor Gabrusewicz, Mirosław Hamrol, Edmund Kurtys, Henryk Sobolewsk
dc.description.physical89
dc.description.seriesPomocnicze Materiały Dydaktyczne Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
dc.description.seriesnumber69
dc.identifier.seriesissn1230-1914
dc.identifier.urihttps://ruep.ue.poznan.pl/handle/item/401
dc.languagepl
dc.pubinfoPoznań
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
dc.rightsOther
dc.titleAnaliza wartości jako narzędzie kształtowania kosztów własnych przedsiębiorstwa. Cz. 2
dc.typeMonographEdition
dspace.entity.typePublication